duminică, 13 iulie 2008

Viva la Revolution!

Nu e revolutia nimanui…nici macar a mea. Lucrurile se invart in jurul meu. Unele mai repede,altele mai incet. Sunt intr-un carusel sau in mijlocul agitatiei unei revolutii.

In seara asta, am revenit in orasul meu natal. A trecut doar o luna jumatate de la ultima mea vizita. Intre timp, in locul vechii tipografii de langa blocul meu, a rasarit galbena si triumfatoare o bila. Un magazin construit peste noapte.
In spatele blocului, unde mereu a fost un spatiu verde, au aparut doua blocuri noi (a durat ceva pana au fost construite).
De fiecare data cand vand vreun nou proiect imobiliar sau vreo constructie sablonata, ma gandesc cum ar fi aratat un parc in locul acela? Mda..nu la fel de profitabil.
In oras sunt schimbari!

O vacanta cu mango, avocado, curmale si piersici ma asteapta.
Impresii, curand…

Niciun comentariu: