joi, 17 iulie 2008

Apa de mare

Inca ma mai ustura locul in care m-a intepat o meduza. Ieri pomeneam de mare, azi m-am scaldat in ea si nu mi s-a mai parut asa grozava:

I. Tre' sa mergi jumatate de km. ca sa iti ajunga apa pana la genunchi. Oricum, daca iti ajunge apa pana acolo, vin salvamarii dupa tine. La mine au venit personal spre a ma "informa" ca zona in care eu stateam sprijinita in coate, e foarte periculoasa. Cand i-am intrebat "de ce?, mi-au raspuns ca stiu ei mai bine. Ii inteleg...tipasera toti la mine(in ebraica) vreme de o jumatate de ora, facandu-mi semne sa ies din apa si eu n-am reactionat nicicum.

2. Meduzele de pe aici sunt speciale,un soi ales, mari cat un pepene galben. Evident, erau si unele mai mici.

3. Apa din Mediterana e albastra, limpede, cu malurile scaldate-n scoici superbe. Are insa un gust sarat. Nici vorba sa te prinda vreun val cu ochii deschisi.

Ce-am mai descoperit:
  • Am fost si la bazin. Aqua Magic e ceva banal.
  • Fast food= cartofi prajiti fara strop de ulei (da, se poate), carne prajita pe gratar si salata de legume.

  • Pe fiecare cladire sunt boilere de apa si panouri solare. Si nu exista fereastra fara obloane.

  • Ei respira aer conditionat cu mult inainte ca noi sa stim ce-i ala.

  • Portiile de mancare sunt uriase. Inghetata aceea care la noi e cantarita, aici se serveste la cupe generoase.
  • Barbatii sunt bruneti, cu tenul masliniu si isi poarta barba tunsa scurt. Aproape toate femeile au parul lung, negru si sunt bronzate. Adesea vezi pe strada tinere imbracate in uniforma militara. Cum si de ce? cu alta ocazie...

Niciun comentariu: