vineri, 18 iulie 2008

Gradina zoologica

N-am mai fost intr-o gradina zoologica de peste 10 ani. Astazi a fost o exceptie. Initial am refuzat sa merg, crezand ca voi gasi acolo aceeasi gradina zoologica din amintirile mele, cu animale bolnave inghesuite in mizerie.

Gradina zoologica, Safari este situata in Ramat Gan si se intinde pe o suprafata imensa (cativa km). Mai intai, intrii cu masina si mergi printr-o zona safari unde animalele traiesc libere, intr-un mediu aproape identic cu cel natural ( in lipsa unei masini, exista un trenuletz). E ca si cum ai veni in vizita la ele acasa. Am vazut tot soiul de animale : struti (foarte simpatici: vin la geamul masinii, ciocanesc si cer de mancare), rinoceri, zebre, rate, antilope.
Dupa ce strabati un astfel de drum, ajungi la adevarata gradina zoologica. Aici poti inchira o masinuta(asemanatoare celor de golf) cu care te poti plimba pe aleile din gradina.
Am fost uimita sa vad ca animalele avea mult spatiu, foarte mult. Ursii, girafele, maimutele, elefantii, aproape toate aveau construite habitate asemanatoare cu cele naturale.
Oamenii ce vizitau gradina erau veseli. Am vazut familii ce luau picnicul la umbra unui copac, in timp de paunii se plimbau nestingheriti prin jurul lor. Mi s-a parut amuzant sa contanstat ca pasarile noastre autohtone, gainile si cocosii erau exponate ale gradinii (circuland bineinteles, libere si nestingherite).

Niciun comentariu: