vineri, 9 mai 2008

Si eu am fost furata in Romania

Cand il auzeam pe Andi Moisescu batand ”Apropo-uri” pe subiectul “ Si eu am fost furat in Romania” ma gandeam cu naivitate ca eu n-am patit-o niciodata….ca mie chiar nu mi s-a intamplat asta- exceptand cand mi-au fost furate jucariile de plus(dar asta nu se pune).

Bicicleta disparuta, ofer recompensa!

Era bicicleta mea, galbena cu o pata de albastru. Imi era draga. O aveam din primul an de liceu, mi-o facuse mama cadou.
Tocmai mi-o adusesem in Bucuresti din provincie. Planuiam sa fiu "eco-cool", sa merg cu ea la scoala, sa incerc noul drum pana-n Cismigiu.
O lasasem pe scara, legata cu un lant. Ieri era acolo.
Astazi am vrut sa ies cu ea la o plimbarea. Stupefiata, am constata ca nu mai era. Bicicleta disparuse pur si simplu. N-am apucat sa fac nici macar o plimbare "bucuresteana" cu ea.

2 comentarii:

Sabina spunea...

Se intampla si pe plaiuri straine... in Cambridge, se fura intre 50 si 100 de biciclete pe zi. :D Lantul nu functioneaza. Daca iti iei alta, da mai multi bani pe lock decat pe bicicleta in sine. Eu am bicicleta de 1 milion si lock de 3 milioane. Si n-o lega niciodata de roata... ca iti fura bicicleta si iti lasa doar roata. :D Bafta! Te pup!

Scoica spunea...

Multumesc mult pentru sfaturi Sabina :)