sâmbătă, 24 mai 2008

Noul album Vama

Am renegat trupa Vama Veche….N-am acceptat nicio clipa ca Vama Veche e Vama…..

Un coleg mi-a imprumutat CD player-ul lui. Isi cumparase noul album Vama….Mi-am pus castile in urechi. Era piesa aia care-mi place mie “Undeva in Vama”….Am simtit cum toate amintirile mi se deruleaza in fata ochilor…tot ce ma leaga de locul Vama Veche…de iubirea mea…de primul sarut si iubirea din liceu..era acolo in acea piesa.

Noul album Vama mi-a trezit o multime de sentimente contradictorii. Daca decupez cele 4 piese care-mi plac si le rup de trecutul trupei..ele sunt/a chiar ok.
Ce nu-mi place insa la acest album?
• Faptul ca se bate fierul pe aceeasi placa, aceeasi tema falsa legata de plaja Vama Veche

Cred ca Tudor a facut niste greseli de bun simt in periplul sau musical, greseli pe care oamenii care-i ascultau cu sufletul muzica..nu i le vor ierta niciodata.
Imi amintesc acea vara in care Vama Veche a cantat in toate statiunile, mai putin in Vama. Apoi aroganta cu care Tudor ne-a privit, pe noi cei adunati in spatele scenei. Fraza aceea idioata pe care a spus-o la StufStock, in inima statiunii Vama Veche.

Eu inteleg ca e o chestiune legata de bani…dar mi se pare banal sa incerci sa vinzi gogosari gradinarului.
Cum poti fi oare atat de ipocrit, incat sa vii sa canti despre Vama Veche..despre locul acela,…cand tie iti repugna, cand nu mai crezi in el, cand nu mai stai in mijlocul acelor oameni?

PS: Eu am avut totusi bunul simt sa platesc cei 4 euro pe album. http://http://www.vamamusic.ro/

Niciun comentariu: