vineri, 9 mai 2008

Carcotasii si Greenpeace

Am fost la Carcotasii cu cei de la Greenpeace in incercarea de a-i convinge sa doneze 2% pentru organizatia noastra. Dupa multe tergiversari, planuri si scenarii anulate...iata-ne in studioul lor.

E dezordine. Peste tot sunt cabluri (aveti grija la cabluri!), fire si firisoare, camere, monitoare..foi imprastiate, oameni costumati ciudat si pusi pe sotii. Cameramanul ne conduce prin cladire..ne indruma catre vestiar...e ghidul nostru. Zambeste frumos! Iata-l si pe Huidu..”Ce faceti mai..??? Ati adus lanturi? Vreau sa vad lanturi!!!” „ Pasha...adu lanturi...sfori..orice sa-i legam pe astia”. Cineva din grupul nostru incearca sa-i spuna la ce ne-am gandit noi, la scenariul nostru. Raspunsul e jovial-hotarat-usor sec „Stiu eu mai bine. Vreau sfori”.


Dezbracatul imi zambeste si ma intreaba ce facem....Toti sunt pusi pe glume. Am senzatia ca-si joaca rolurile din emisiune in fiecare moment.

Bebelusele se plimba de colo-colo. Sunt frumoase foc si arata la fel de bine ca la televizor. Isi repeta pasii de dans pe unde apuca. Le privesc cum defileaza cu nonsalatza in acei pantaloni minusculi, pe acele tocuri cui. Cand se filmeaza zambesc mult, radiaza de fericire...cand nu, sunt serioase..poate prea serioase.

Fiecare isi face foarte bine treaba, isi stie bine rolul. Se trag putine duble.
E interesant cum apaluda publicul. Exista un om care-i dirijeaza pe aplaudaci 
Intr-un final actinea noastra a decurs bine si Carcotasii ne-au dat 2%

„Bebeluselor, dans!”

Un comentariu:

Anonim spunea...

Te-am vazut...erai in galben :D