duminică, 23 martie 2008

O calatorie cu trenul

Bilantul unei calatorii cu Acceleratul : 4 ore si jumatate, o poveste de viata, 5 sticle de bautura, o doza de bere si doi hamburgeri

Cativa barbati alearga derutati pe peron cu sticlele de bere la sub brat. E agitatie mare "Mon Cher”, e meci in seara asta.. Un barbat cu chipul schimonosit de alcool ma roaga sa-i citesc locul de pe biletel. Stupoare..sta fix langa mine.

In compartiment miroase intepator a alcool, aer inchis si putina mizerie. Ma asez pe locul meu de la usa. Tin usa cu picioarul (sa nu se deschida) si incerc sa-mi gasesc o ocupatie. Pirandello imi vorbeste despre “celalat EU” . Romanul pare usor hilar in acest context.

Mestec mancarea de cauciuc de la Mc Donald’s. Reusesc sa savurez doar un hamburger. Domnu din dreapta mea e un barbat trecut de 65 de ani, cu parul alb caliontat, barba nerasa de cateva zile. Isi tine alaturi caciula din lana de oaie. Hainele-i miros subtil a o lunga calatorie.
In scurt timp, Domnul T. (Domnul Turmentat) adoarme cu capul sprijinit de geanta mea (exact cum prevazusem). Se pare ca doza de Timisoareana si-a facut efectul.
Controlorul.....apoi supracontrolorul…..de acum ma asteptam sa vina Sfantul Control si totul era perfect.

Oamenii din compartiment dorm cu gurile cascate la bec.

Niciun comentariu: