miercuri, 22 aprilie 2009

Un parizian la Bucuresti

Couchsurfing friend... Excursie in Bucuresti

Yacson pronunta pe litere "S-A-R-M-A-L-U-T-E". Pentru el e o mancare noua. Mananca incet, gusta putin cate putin. Ma intreaba daca oule rosii sunt reale. "Da, noi avem gaini care fac oua rosii". Din meniul romanesc prefera insa mici cu mustar si cartofi prajiti din Curtea Berarilor.

Yacson e unul dintre prietenii mei. L-am intanit pe Couchsurfing. Suntem prieteni din Paris. Iar acum ne-am reintalnit in Bucuresti.

Sunt straina in orasul meu. Nu cunosc Bucurestiul. Locuiesc aici de peste 2 ani si pana azi nu am mers niciodata la Ateneu, la Muzeul Satului, habar nu aveam ca biserica din fata Universitatii se numeste "Biserica Studentilor", nu mersesem pe strada Verona, n-am stiut pe unde se afla Gradina Icoanei si nici nu m-am plimbat cu vaporasul pe Herastrau. Am facut astazi toate astea, in incercarea de a-i arata unui strain cateva dintre secretele acestui oras care poate fi frumos in momentele lui bune. Yacson spune ca am reusit!

Niciun comentariu: