luni, 13 aprilie 2009

Cura mea sincera de slabire

N-am urmat niciodată o cură de slăbire. Niciodată până azi, când o grămadă de gânduri s-au ciocnit aşa sucit în capul meu şi am decis că e momentul. Trebuie să recunosc...abia mai intru în blugii din liceu. Cât despre muschi tonifiaţi şi abdoment plat? M-am gândit că e pur şi simplu mai uşor să slăbesc cu supă decât să alerg ca nebuna prin parc. Nu că n-ar fi frumos...doar că-mi lipseşte cu desăvârşire voinţa.

Scopul? Să trăiesc o săptămână doar cu supă de cartofi, ceapă şi delikat.
Obiectivul? Vreo 3 kg în minus...şi supravieţuirea

Ce-am mâncat ieri?
-salată
-supă
-supă
-corn cu ciocolată (am trişat)
-ciocolată cu lapte Papi (iar am trişat)
-chipsuri ieftine (m-am gândit că dacă-s ieftine poate au mai puţine calorii).
-popcorn
-bere red's sun (abia a apărut)

Ce-am mâncat azi?
-lapte
-un colţ de pâine cu nişte emantailer şi 2 felii de salam (iar am trişat)
-supă
-ceai
-pudding de caramel cu frişcă (s-a dus dracului tot)
...... încă nimic.......

Ce-am observat?
-că mi-e foame tot timpul....
-că mă simt vinovată când mânânc (fie şi o ridichie)
-că tot n-am chef să fac sport
-că îmi ghiorăie maţele tot timpul-bine că stau mai mult pe acasă
-că visez la prajituri cu frişă şi îngheţată

Morala?
Nu-mi cumpăr cântar că au în Carrefour, şi oricum merg regulat pe acolo....

Epilog
Am renunţat la cura de vreo săptămână. Am revenit la proastele obiceiuri culinare. Am început să folosesc bicicleta medicinală din hol (folosită până de curând drept cuier). Mi-am promis că o să urc scările celor 10 etaje. Am uitat însă de fiecare dată...

Niciun comentariu: