miercuri, 8 aprilie 2009

Cum e sa te plimbi cu geanta pisata?

In autobuz miroase intepator. Un miros cunoscut....mirosul de pipi al pisicii mele. Geanta mea miroase a pipi. Sabatha s-a pisat pe poseta mea.

Am o gramada de genti, port cateva, si doar putine dintre ele sunt chiar utile. Arunc 5 lucruri in graba si ies pe usa. In lift imi asez parul. Miroase un pic ciudat. Poate mi se pare.....

In bus

E foarte cald in autobuz. Lumea se tine cu lene de barele de metal. Eu stau tolanita pe un scaun si citesc un articol despre Catalin Stefanescu. Simt mirosul cunoscut....prea cunoscut....pisica mi s-a pisat in geanta. Damn it!

In banca de la scoala

Colegii mei isi muta nasul tot mai spre geam. Imi vine sa-mi arunc poseta pe geam. La dracu-n ea poseta! Elena imi spune "Iti miroase geanta"....nu zau???

Am asezat geanta la picioare... Mirosul persista...Cat n-as dat pentru un Ariel magic.

Dupa inca doua calatorii cu troleul, una cu tramvaiul, si o plimbare intr-un magazin m-am intors acasa cu geanta intre picioare....pardon la picioare.

Niciun comentariu: