luni, 30 iunie 2008

Noutati din Vama Veche

Mereu am fost fascinata de pescarii din Vama Veche.
Dupa ani de zile in care m-am tocmit pentru niste guvizi, in sfarsit, si-au deschis “restaurant”- niste mese de lemn, trei umbrele, cateva solnitze+ peste,peste,peste.
Atmosfera e prietenoasa. Nu stiu daca pescarii ma cunosc sau doar am eu impresia. Cert e ca in preajma lor nu te simti ca un strain. Bucatarul sef vine personal si-ti prezinta meniul, apoi iti explica cum arata ciudateniile despre care iti vorbeste. Un pusti de 13-14 ani se invarte repede in jurul mesei, aseaza tacamurile- nu e chelner, e doar unul de-ai casei. In nici 5 minute pescarul sef ne-a adus un platou plin cu peste. Am mancat rechin(un deliciu), guvizi si stavrizi. Gustul mancarii pescaresti (de acolo) e indescriptibil, nu se compara cu nicio delicatese “scrobita” la vreun restaurant. Nu stiu care-i secretul, inca nu l-am aflat.
Noutati: apa-i calda, oamenii-s prietenosi (cam multi ce-i drept), preturi sunt un pic mai mari ( o dansa-ntrasa e 4.5 lei, o cioara e 2.5 lei-pentru necunoscatori-astea sunt nume de clatite). Muzica din Expirat e din ce in ce mai buna(preturi exorbitante insa). In locul umbrelelor de plastic, in centru Vamii, sunt umbrele de stuf (cam stilizate zic eu).

In rest, toate-s bune si frumoase. Salutari de la mare!

PS: Mi-a luat 7 ore sa ma intorc de la mare (o coada de masini ce se intindea pe 20 km mi-a stat in drum).

Un comentariu:

lorelei spunea...

Party-urile s-au mutat din Expirat in El Comandante (in spate la Corsaru').. langa foc.