luni, 9 iunie 2008

Despre prietenie

Pentru prieteni…

O rochie neagra cu volane de dantela, o poseta minuscula cat sa n-o scapi din mana, trei prietene alaturi si Sex and The City pe marele ecran.

Nu stiu daca euforia filmului sau amintirile din liceu (cand noi patru mancam floricele si ne uitam de paispe’ mii de ori la aceleasi episoade din Sex and The City) m-au facut sa-mi dau seama, inca o data, ca am cele mai grozave prietene. In timpul filmului ma uitam pe furis in stanga si-n dreapta mea….imparteam aceeasi punga mare de floricele…radeam la aceleasi poante si ne miram de aceleasi lucruri…da, eu cu prietenele mele.
Nu sunt cuvinte sa descrii o prietenie, sentimentul pe care-l ai stiind ca oricand e cineva pe care poti conta, ca mereu e cineva gata sa te asculte, gata sa-ti ofere ultimul gram de cafea sau ultimul borcan de zacusca/ dulceata…Si apoi sunt glumele noastre..si secretele…si intalnirile la care multi viseaza sa participe….si tot asa…
Si nu, nu e credem vreun personaj din film…nu ne identificam nici cu Carrie, nici cu Miranda, Charlotte sau Samantha…Cred doar ca suntem norocoase pentru ca suntem prietene.

Silvia, Diana, Alexandra….multumesc!

Un comentariu:

Sabina spunea...

Ooo, ce frumos! Doamne, cat de dor mi-e de voi... :-<