miercuri, 4 iunie 2008

Bucurestiul meu secret si micile bucurii

Imi place Bucurestiul…e unul dintre orasele mele preferate. Da, stiu..e hilar cum poate sa-ti placa un oras cand ziua e o fiara iar noaptea e un zmeu aproape adormit.
M-am plimbat bleambura prin oras….noaptea…M-a prins miezul noptii intr-o piata la Universitate. Planuiseram sa ne intoarce cu autobuzul din oras ( deh, experiente noi pentru unii)..apoi cu metroul…Le-am pierdut pe amandoua. Am ramas blocati la Unirii, in statia de metrou. Era pustiu, niciun om....doar cateva reclame care se incapatanau sa mai palpaie si tonomatele cu "de-ale gurii". Am mancat un senvis rece(de neincercat). Am alergat prin statia de metrou…pe holurile acelea lungi in care ziua se-nghesuie toata lumea. Acum nu era nimeni. M-am bucurat ca un copil ce ramane singur acasa. Da, Bucurestiul a fost al meu

Niciun comentariu: