joi, 26 februarie 2009

Scoala vs. job

Scoala mea e precum o dragoste amara, uitata si netraita. Acum, ma trage ca un elastic inapoi.

Cand eram in primul an de facultate ma gandeam ca scoala e o prostie, ca nu invat nimic, ca profi sunt "fumati" iar materiile predate sunt "expirate". Apoi, m-am angajat...si-am urcat intr-un carusel ciudat "N-ai invatat asta la scoala? Pe voi ce va invata la scoala aia? Nu stii ce e ala vox? Nu stii ce-i ala VO sau care sunt incadraturile?" Ei bine, nu,nu stiam nimic din toate acestea si multe alte lucruri. Am incercat sa invat lucruri, sa citesc carti, sa invat manuale de televiziune. N-a functionat. In 6 luni am invatat primul capitol din Gramatica Televiziunii si am citit 3 romane beletristice. Nimic special.Nimic neobisnuit. N-aveam timp de lectura, de invat sau de aprofundat notiuni prinse din zbor.

Acum stau din nou in banca mea. Cineva imi tine tot timpul un loc ocupat. Unii colegi nu-mi dau cursuri, iar pe unii profi ii stiu din alte contexte. Dar toate acestea nu mai conteaza cand eu primesc informatii pe gratis. Informatii gratuite despre lucruri care costa.

Niciun comentariu: