sâmbătă, 14 februarie 2009

Metehne de femeie


Femeile când sunt supărate fac shopping, işi fac manichiura sau merg la coafor. Din prea multa
plictiseală*, o mâncărime acută in palma stânga şi nevoia de schimbare, m-am dus la coafor.
Am un fetiş cu o coafeză de vreun an, vreau neapărat să fie aceeaşi de fiecare dată. Avem un fel ciudat de a comunica noi două. Şi ea are nume de personaj de Shakespeare.
"Vreau sa mă vopsesti blondă, da nu blondă platinată. Vreau suvitze, dar nu de alea ţărăneşti late cât rigla" raspunsul ei "Aham". 'Vreau să mă tunzi." "Cum? Mai scurt! Aşa, scurt am înţeles...şi mai departe? Mai departe nu mai ştiu...."
Într-un final am decis eu, să mă tundă ca ea. Ea are părul lung. Eu m-am trezit cu părul tuns scurt până la urechi. Cică par mai tânără...

*Ce fac alti prieteni când sunt plictisiţi?

Liviu:...sex pe nerasuflate
......şi falusuri multicolore din plastilină

Un comentariu:

Anonim spunea...

Scoico, mai treci pe la noi sa te vedem tunsa. :). Mai ales ca acum vad ca ai timp de coafoare si plimbari prin Herastrau.

MAMAIE