sâmbătă, 14 februarie 2009

De dragoste

Nu stiu daca inimile de ciocolata, pernele alea orible de plus sau toate inimile alea rosii, fac din ziua de azi o zi obisnuita, kitschoasa si usor banala, sau doar o zi potrivita pentru cadouri.
Oricum, oricat de vehement te-ai opune ideii de Valentine's day, daca iubesti n-ai cum sa ramai indiferent.

Azi mi-e bine
Privesc pe fereastra camerei mele. In coltul geamului, in stanga, inca mai sta lipit un abtibild verde , cu cateva versuri din Stanescu. Au trecut 2 ani de atunci. Intr-un alt an, am primit o inima din sarma construita din multe agrafe de hartie*
Anul acesta m-a plimbat prin tot parcul nostru mic si plin de ciori croncanitoare, mi-a soptit dulce la ureche ca a uitat de cadou, si ca ma trece in agenda, sa nu mai uite pe viitor. Intr-un final mi-a spus ca merge la vanatoare, sa-mi aduca un iepure alb. Si... s-a intors cu un cadou.

*cele mai bune cadouri nu sunt cele pe care le cumperi

Niciun comentariu: