duminică, 26 octombrie 2008

Couchsurfing la final


Nu-mi plac musafirii, mai ales cei nepoftiti. Chris a fost exceptia.
Mi-a dovedit multe lucruri, printre care ca :
  • exista aventura dincolo de viata citadina
  • poti sa-ti aduni tot curajul din lume, sa-l pui intr-un ghiozdan, si sa-l cari pe umerii
  • poti sa-ti pui toti prietenii intr-un laptop, si sa-i plimbi cu tine prin lume...
Chris a lasat in urma lui impresia ca-ti poti indeplini orice vis.

Oricum, e greu sa pui in cuvinte o astfel de experienta. E greu pentru multi sa inteleaga cum de poti dormi cu un strain in acelasi pat, cum de poti musca din acelasi mar si cum de poti bea din aceeasi bere. Eu am avut curajul sa incerc. La final, pot spune ca, Chris a venit in casa mea ca un strain si a plecat ca un prieten.

Acum Chris e in Brasov. E in drum spre Polonia. La sfarsitul lunii va fi in Berlin.

Detalii despre aventura aici

Niciun comentariu: