marți, 7 octombrie 2008

In 2 timpi si 3 miscari

Stau mult prin mijloace de transport. Stiu mirosul ascutit din autobuz, luptele corp la corp pentru un loc mai bun( in picioare) si oamenii ce se lungesc pe langa tine, doar doar le cedezi locul (nu vorbim de batrani).

In seara asta:
O doamna supraponderala se fatzaie de pe un picior pe altul. Se agata cu amandoua mainile de scaunul meu, mai sa-l rupa. Cred ca o sa ma ia in brate. Se agata de bara din fata. Se batzaie in continuare de pe un picior pe altul. N-am chef sa ma ridic.

Lectura
Citesc mult in autobuz. Intentionez sa termin o carte citita numai in mijloace de transport (vreo 600 de pagini). Va tin la curent cum merge lectura (pana acum am dat gata 100 de pagini).

Relatii de prietenie
Eram intr-o seara tolanita pe un scaun de plastic, in bus, pe ruta mea nocturna. Citeam un articol scris de Lupsa. Pentru o clipa, imi ridic privirea din revista. Tanara de pe scaunul din fata, imi face un mic semn. Nu-l inteleg. Imi explica "Vroiam sa va spun ca aveti pantalonii agatati, sa stiti!".
raspunsul meu : "Aaa..stiu...sunt tociti. Stai linistita, asa se poarta acum". Am terminat razand. Eu, aveam pantalonii rupti.

Niciun comentariu: