marți, 14 octombrie 2008

Discutii

In Bar

Ziua 1.
Eu:" Nu va suparati, aveti un servetel ?"
Barmanul: "Se spune hartie igienica...Da, va aduc"

Ziua 2
"Eu: Doua beri
Barmanul: Blonde?
Eu: Aveti si altfel?
Barmaul: Nu, dar suna bine..."

In metrou:

Se ia una bucata pitzipoanca si i se pune un telefon in mana. I se da impresia ca lumea se uita la ea si don'soara incepe sa "vorbeste" tare, cat s-o auda tot metroul.

Discutia 1.

"Buna Pisi..auzi...fa-mi si mie o favoare...Ia-mi, te rog, 5 timbre...da, de alea de 1 leu. Imi trebuie pentru actele mele de casatorie" Ce-am inteles : ca Pitzi se marita

Discutia 2.

"Buna fata...Asa si diseara mergem de la 8 la 9 la arte martiale..Da, da,deci de la 8 arte martiale. Si tre sa fiu desculta? In soseste? Trebuie sa ma imbrac cu ceva special?" Pitzi face sport..nu stie ea de care, dar face.

Discutia 3.

"Buna....Pisi. Auzi, aveau tu colierul ala cu pietre SWAROWSKi. Da, il vreau pe ala cu piatre albastre. Da, pastreaza-mi si unu set cu cercei si colier..si ce mai ai asa finutz"- Pitzi vrea bijuterii

* Replicile sunt cu mult mai savuroase decat le pot eu reda

Niciun comentariu: