marți, 9 septembrie 2008

Un grec la Bucuresti

Il astept deja de 15 minute. . .

Grecu e un tip ca oricare altul, usor banal in aparenta, aproape urat, grasut,cu ochelari si haine negre. E relaxat si foarte zambitor.

Contextul in care l-am intalnit, e un pic mai complicat. Grecu’ a venit in Romania prin CouchSurfing-un program misto prin care poti calatori in toata lumea. Sta la un prieten de-al meu, pe-o canapea improvizata. Mi-a zis ca-i place, ca e o forma de turism mult mai “profitabila”, ca are ocazia sa cunoasca oameni si nicidecum sa consume pachetele turistice clasice.

The “Don’t worry” Apartment

Grecu spune multe glume. E placut. Facea misto de mine :“Jurnalistii nu stiu absolut nimic, dar cunosc oameni potriviti care stiu multe lucruri”.

Rade de mine ca ma joc tot timpul cu cheile si ma uit la propriile-mi unghii. “Si eu imi rod unghiile. Un bucatar mananca orice”.

Apropo, Grecu e bucatar. Mi-a spus ca a gatit inseamna a-ti oferi timpul, energia si dragoste pentru a-i darui ceva altcuiva. Ne-a gatit si noua. Era ziua lui de nastere. Ne-a oferit cartofi copti cu sunca si cascaval, friptura cu sos, cartofi prajiti cu sos si salta greceasca. A fost o zi de nastere improvizata, dar de departe printre cele mai reusite.

"Nu-ti fa griji"- acesta a fost numele pe care i l-a dat Grecu apartamentului din Bucuresti. Gazda-i repeta mereu sa nu-si faca griji de absolut nimic-Da, putea sa umble in frigider, la baie, prin dulapuri sau oriunde avea chef.

What?
-cuvantul cel mai utilizat de Grec de cand a plecat din Atena.

Filme

Avea niste filme. L-am rugat sa ni le prezinte:
A bad movie/ A stupid American comedy/ A bad movie/ A good black comedy/
A bad Leonardo DiCaprio’s movie….

NB! Grecu are o rata galbena din plastic (de aia de baie) pe care o fotografiaza peste tot pe unde calatoreste.

Post scriptum: Acum, Grecu e prin Brasov. Va merge apoi la Budapesta si la Praga.

Niciun comentariu: