joi, 22 octombrie 2009

A fi vegetarian...


M-am hotarat intr-un supermarket sa nu mai cumpar carne rosie. Apoi, in drum spre casa m-am hotarat sa nu mai cumpar nici carne alba. Cand am ajuns acasa, m-am hotarat sa nu mai manac carne de nicio culoare.
De atunci s-a scurs vreo luna. Am trisat de cateva ori cu o bucata de snitzel si o gura de senvis, dar totul merge ok.
N-am nimic. Nu-mi cade nici parul. Nu ma simt nici lesinata de foame si nici nu visez la caltabosi prajiti in untura cand dorm.
Mi-am reconsiderat planurile culinare de viitor.....

Nu-mi interzic sa mananc carne alba in caz ca mor de pofta. Mi-am sters din memorie gustul hamburgeriilor, al fripturii topite in ulei, si al tocanitelor cu carne.
Intre timp, ocolesc cu succes raionul de mezeluri din orice magazin.

Daca am supravietuit sau nu, aflati peste inca o luna....

Niciun comentariu: