marți, 28 iulie 2009

Vedere din Vama Veche


Draga prietene,

Vremea în Vama Veche e frumoasa. Aseară am prins o furtuna de credeam ca o sa zbor cu cortul la bulgari. M-am trezit cu multa apa in cort, cu toate hainele ude si cu Esquire-ul importat din America fleaşcă. Azi ne-am uscat la soare ca niște şopârle. Ne-a revenit culoarea în obraji.
S-o saluti pe mama din partea mea si sa-i spui sa nu creada tot ce vede la televizor. In Vama Veche nu sunt seringi in nisip, lumea nu sta in coma alcoolica si nici nu sunt drogati pe fiecare fir de nisip. Aa,da, faza cu cocalarii e adevarata. Nu stiu cum reusesc, dar sunt din ce in ce mai multi.

Am observat ca soarele e mai frumos luni dimineaţa şi ca marea e mai fermecătoare în timpul săptămânii. Promit ca nu mai vin in weekend, si ca o sa-ti aduc o muscă în maşină.

Cu drag, Scoica

Niciun comentariu: