joi, 6 noiembrie 2008

Pierdut coucher, ofera recompensa!

In general sunt in alt film. Inutil sa detaliez. Nu tu memorie buna, nu tu organizare, nu tu bun simt cu unii oameni, nu tu nimic...

Hmm..Ieri mi-am pierdut musafirii. Doi tipi din Argentina trebuiau sa stea la mine 2 nopti. Zis si facut.... promisiune.

Stau cu masina in trafic (nu-i a mea, e imprumutata). Mi se opreste motorul pe la Cismigiu. E un trafic infernal. Stau in fundul altei masini de 15 minute. Ajung cu jumatate de ora mai tarziu. N-am gasit pe nimeni in fata la TNB. M-am invartit..m-am tot rasucit...si ..l-am abordat pe un tip care statea pe scarile din fata metroul. "Hei". S-a balbait. ( Clar, e strain) Schimb limba si-l intreb daca e din Argentina. "De ce ar trebui sa fiu din Argentina?" ( Fain, omul e destept !) "Couchsurfing....?". Zice ca da, dar ca el isi asteapta gazda si eu nu-s aceea.

Misto..am plecat acasa fara musafiri.

Niciun comentariu: