luni, 11 ianuarie 2010

Cand ziarele aveau juma' de metru

Azi am rasfoit ziare vechi. Prin '99 Petre Roman inca mergea cu nevasta (actuala "fosta") la film. Trupa Andre lansa un nou album in acelasi timp cu cei de la Taxi. In editia in limba engleza a Ziarului Finaciar incidentul era notat astfel " Two Andreas in one Taxi". Ziarele aveau jumate de metru.
Tara era tot in criza. In Roman numarul somerilor atingea recordul pe tara. Minerii isi tot cereau drepturile. Manafu scria prost (8 ianuarie 1999, Profil, supliment ZF). Studentii faceau greva.
Toate erau cam la fel....

4 comentarii:

Cristian spunea...

despre ce era articolul?

Cristian spunea...

despre ce era articolul?

Scoica spunea...

Era un articol-profil despre o doamna care lucrase ca profesoara, apoi plecase in Anglia, si care se reintorsese in Romania si conducea o firma care facea harti digitale (ceva de genul).
Am fost surprinsa sa gasesc numele tau in caseta redactionala.
Am spus ca scriai "prost" nu in ideea de a ofensa. Doar ca, comparativ cu ce scrii acum, pare demodat...

PS: E foarte interesant cat de repede a ajuns afirmatia mea la urechile tale. A fost suficient sa-ti pomenesc numele :)

madalin spunea...

ah, ce mandru sunt de romascanii mei ! auzi, primul loc! felicitari dragii mei. si da, toate sunt cam la fel inca din `90.