luni, 25 august 2008

Vama Veche ep.5


Revin iar si iar, in acelasi loc, la intervale de timp regulate. Imi place Vama Veche. Imi place mult. Nu stiu, de ce? Poate pentru ca printre firele de nisip se ascund atatea amintiri.
Acum, de fiecare data cand ajung in Vama imi caut cu disperare "locul".Sunt multi straini in Vama Veche, foarte multi. Au adus cu ei scaunele de plastic, shaormele, hamsiile aromate cu usturoi, lanturile de aur, manelele si nesimtirea.
Au aparut masini scumpe in Vama, conduse de smecheri ce se cred pe Magheru. Merg incet, incet, cu muzica la maximum. Iti aruca priviri cu substrat "Sunt bastan, am bani!" (Si tare prost, as adauga eu).
Te impiedici de ei la fiecare pas. Iata urmatorul exemplu:

Am fost la pescari, sa-mi iau portia de scoici. Stateam si ma holbam la plita pe care sfaraiau bucatile de peste. Era liniste. Oamenii vorbeau incet, intr-un argou "pescaresc". Dintr-o data, rupti din soare, plini de stralucirea bling-bling-urilor ce le atarnau la gat, isi fac aparitia trei cocalari (departe de mine orice sentiment rasist). Fac o comanda serioasa, cer sa le fie aduse toate bucatele in acelasi timp (nu cumva sa se sature ei cu bere si paine) si incep sa vorbeasca in tiganeste.

In Vama Veche lucrurile nu mai sunt demult asa cum erau odata, poate si pentru ca se construieste in draci, poate si pentru ca, majoritatea oamenilor care vin aici incurajeaza industria betoanelor si a plasticului. Ohh..si ar fi atat de multe de spus...............
Extra sfat:
-Daca vrei sa vii in Vama Veche ca sa ai cu ce te lauda
-Daca iti aduci imbracamintea stralucitoarea si pantofii cu toc cui ca sa faci parada modei pana la toaleta si inapoi.
- Daca vrei sa ne arati masina ta de firma si lantul mare de aur

Daca...stai acasa!

Poate ai uitat, dar in Vama Veche inca se construieste:




Niciun comentariu: