duminică, 14 martie 2010

Cum m-am uitat o seara intreaga la TVR1

In mod normal n-am televizor acasa, n-am telecomanda, n-o am nici pe Esca si habar n-am la ce ora incepe jurnalul de pe TVR.
In mod anormal am o relatie mega speciala cu televizorul. Pe unde-l vad, magazine, banci, vitrine, nu ma pot abtine sa nu-l sorb din priviri pret de cateva minute. Iar daca in joc mai intra si o telecomanda...e rost de "apasa butoanele in nestire".
Acum insa e o situatie cu totul speciala. Sunt izolata. Privesc televizorul inchis si-mi imaginez cum ma voi uita pe Discovery, cum o sa urmaresc stirile la CNN si cum o sa-o vad pe Lady Gaga update ca sa am habar in viitor de ce vorbesc colegii la scoala.

Apas butonul 1. TVR 1 cu purici. Apas butonul 2. TVR1 cu purici si sunet de razatoare. Apas butonul 3. Negru. Mut atenta mai langa geam si TVR1 are sunet. Doar TVR 1 are sunet aici, in creierul muntilor.

Programul TV.

Intalnirea mea cu televizorul a inceput cu o emisiune informativa despre Parlamentul European. Am adormit.

ora 20.00-Stiri
M-am trezit in timpul jurnalului de la ora 8. Poate de somn, de nesomn, am avut impresia ca prezentatorul are fata patrata. Stirile erau ok, decente, fara senational, fara direct aiurea, fara comentarii pe marginea gardului, faa spectacol.

Ora 21.00- Reclame
Cum n-aveam unde sa schimb postul a trebuit sa urmaresc toate reclamele. Unele se repetau de doua ori in cadrul aceluiasi calup publicitar.

Ora 21.10- Odata-n viata cu Iuliana Tudor
Odata-n viata am urmarit emisiunea aceasta. Muzica populara. O prezentatoare care aduce a Marin-Raduleasca dupa retragerea din televiziune. Umor ciudat....

Ora 23.00 CSI

Ora 00.00- eu imi iau somn

Niciun comentariu: