marți, 11 august 2009

Politist adjectiv

Mi-e rusine sa recunosc ca Politist Adjectiv, cel mai nou film al lui Corneliu Porumboiu, mi s-a parut exasperant de plictisitor.
Pentru mine filmul a fost o pastila amara, greu de inghitit.

Singura parte interesanta din film e subiectul : un politist refuza sa-l aresteze un pusti care fuma hasis, pe motiv ca legea romaneasca e absurda.

Cu toate acestea, stiu ca e o mare realizare ca in Romania au inceput sa se faca filme. Stiu ca noi inca nu suntem obisnuiti cu filmele de autor si nu gustam filmele care nu se incadreaza in duzina. Stiu ca ne plac filmele mici si rapide. Dar mai stiu ca ne-am saturat de aceeasi Romanie vazut in filmele post-comuniste. Ne-am saturat de falsa Romanie suprarealista.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Toate filmele româneşti sunt de genul ăsta...Plictisitoare, fără muzică...sorry, dar m-am obişnuit cu filmele bune şi chiar n-am cum să le iubesc pe cele româneşti :(