luni, 8 iunie 2009

La Corbu


Plaja de la Corbu e un amalgam de cocalari, familisti refugiati cu rulotele, nudisti rusinati si vamaioti rataciti.

Nisipul e fain. Sunt dune de scoici pisate de mare . In coltul asta de lume, marea seamana cu Oceanul Atlantic. Plaja e imensa. La orizont nu zaresti nicio epava, barca, salupa, barcuta, geamandura...Doar orizont.

Noaptea e pustiu iar luna lumineaza nesimtit de puternic. Focul mocneste. Cativa soldati scapati de la unitatea militara din zona se leagana cu paharele de bere-n mana. Se aseaza langa foc. Unul dintre ei e capitan. Ceilalti inca ii asculta ordinele, desi sunt in timpul liber. Capitanul pare un cocalar aburind de vin, bere si orice altceva. E rosu la fata si zambeste tot timpul. A fost in Afganistan de doua ori. "Eu sunt tanchist".
Eu ma uit la el de parca l-am vazut pe Sf. Petru.

8 ore mai tarziu
Soarele a rasarit. Soldatii inca dorm la usa cortului nostru. Dorm pe jumatate dezbracati in soarele ce-i rumeneste. Sunt niste barbati de statura medie. N-au haine militaresti, doar pantaloni scurti si tricouri de prost gust. Inainte sa adoarma au injurat o ora jumate repetand cuvinte din sfera organelor genitale. Capitanul si-a pierdut portofelul. A sunat si telefonul. La 8 jumatate a fost "adunarea" la baza.

5 ore mai tarziu
Soldatii inca dorm

Ziua miroase sarat. E multa liniste. Nu se aude muzica pe plaja. Marea e limpede.

La Corbu se ajunge greu. N-am sa-ti spun cum. Nu vreau sa te duci acolo

3 comentarii:

Jimmy spunea...

Credeam ca scoica e din Vama. Nici nu m-am chinuit sa intreb unde ai fost, nu as fi putut sa concep alt loc de mers la mare.

Acum sunt fascinata de articolul tau. Imi place la nebunie finalul, cum incerci sa protejezi coltisorul pierdut de lume. Sper sa ramana nepervertit cat mai mult timp.

Mery spunea...

Imi place articolul si mi-ai starnit curiozitatea. Vreau si eu acolo. Promit, nu stric nimic.:D

Scoica spunea...

Am uitat sa va spun ca la Corbu nu exista WC,nu? Chiar vreti sa mergeti?